Saturday 31 December 2011

memory ter!ndah

bahagia kn ?aku rindu dya..aku rindu kami yg dulu..mlam neh malam akhit tahun 2011..terlalu banyak kenangan antara kami..banyak sgt2..aku x boleh lupa semua yg terjadi selama kamy couple dulu....walaupown 2 kali dya curang ngn aku...tp , aku boleh bagi peluang kedua kt dya..bb aku sayangkan dya  ?syg sgt2..aku memang x boleh lupa kenangan kamy..memang bnyak kenangan kamy tahun 2011..memang dya sellu sakitkn atie aku..tp ,aku x kesah..aku terlalu sayangkn dya..la neh kamy dah takda apa2 hubungan lgi..sebab ad owg ketiga..arghh..aku benci suma neh..tp , nk buad mcm mna ?takdir ?jodoh d tgan ALLAH...aku redha apa yg jady kt aku ?walaupown atie aku dh ttop untuk dya..tp , aku still sygkn dya...dulu kamy bahagia sgt2..tp , bila betina neh gangu hubugan kamy..suma yg aku impikn selama neh hancur..HANCURRRRR!!!!!!!!!SUMPAH sampai mati pown aku benci betina tuhh(IMANINA)..forever n ever....tapa..nk wt mcm mna ?ketentuan ILLAHI...aku terima seadanya..azam aku tahun 2012..aku nk lupakan suma kenangan aku ngn MOHD HAFEEZ BIN MOHD ZAIN..aku nk lupakan suma psai kamy..INSYAALLAH..aku boleh...aku kn cuba...
MOHD HAFEEZ..SAYANG KAMOO SELAMANYA..!!!!!!!

No comments:

Post a Comment