Wednesday 25 January 2012

sekolah baru

assalamualaikum.....
nak PINDAH SEKOLAHHHH!!!!!!!!!!!!!!takmaw sekolah neh lgi...anis sayangkan hafeez...anis x sanggup nak tengok hafeez ngn pompuan laen..anis saygkan dya...anis nk pindah sekolah.. anis nk cuba lupakan dya..anis nk buang dya dari hidup anis...anis nk lupakn dya.....anis cemburu bila tengok hafeez ngn pompuan laen...anis rindu hafeez..susah sangat anis nk lupakan hafeez..sejak2 neh anis selalu rindukan hafeez..dekad owg laen anis gtaw yg anis bencikan hafeez..benci sangat2..tpiiiii...anis nk hafeez taw anis x penah bencikan hafeez..x penah...walau apa pown yg jady anis tetap sayang hafeez..hafeez haqi tuhh sebelom kitew putus hafeez ad gtaw yg hafeez nk pindah sekolah ?btoi ka ?hafeez jgn buad anis macam neh...anis nak hafeez sentiasa ad d cc anis..walaupown ktew dh takda apa2 hubungan lagi..plezzz....biaq anis jaa pindah sekolah..anis nak hafeez bahagia..tapi,anis nk kena tanya umie ngn abah dulu,..dyaowg baxi dk anis tukaq sekolah..???hafeez pleezz jgn pindah sekolah...anis takmaw hafeez jauh dari anis...anis sygkn kwn2 anis..anis pown takmaw tingalkn depa...anis takmaw pisah ngn depa...tpii....abis nk pindah sekolah sebab anis nk lupakn smua kenangan kita kt sekolah tuhh..banyk sgt kenangan kita...anis nk lupakn semua tuhh...sebab anis taw yg semuaa tuhh x kn berulang lgi..hafeez pown dh jumpak penganty anis..anis takmaw lahh ganggu hubungan hafeez..anis nak hafeez bahgia..cukup buad anis epy...
                   LOVE U FOREVER...<3
neh kwn yg paling aku sayang..kamy selalu kongi suka,duka sama2..aku epy sgt2..dya selalu tlonk aku klaw aku ad masalh..aku epy bila tengok dya ngn bf dya...epy sgt2..kadang2 tuhh jelez gk..mlz nk lyn sgt perasaan tuhh...selagi aku kuat,aku akan cuba harungi semua neh..farah aku doakn moga2 hubungan anx ngn lan kekal...aku sentiasa doakan ampa..aku sayang ampa...

neh lah bf kitew ?oppsss...bkn bf lgi..(ex bf)dya dh jadi milik owg laen..bukan milik anis lgi...hafeez...
anis sayang suma owg..tpi,anis cuma cintakn hafeez sowng...

No comments:

Post a Comment