Sunday 26 February 2012

dugaan neh terlalu berat

Ya Allah beratnya dugaan yg kau bgi kt hamba mu ini !aku x kuad  nak lalui semua dugaan ini .aku x kuad Ya Allah !puaz aku mengambil masa untuk aku lupakn dya !tpy,x bule !mengapa owg yg aku syg perlu  pgy dlm hidup aku ?mengapa setiap perpisahan perlu ad perpisahan!aku x bule terima semua neh ! Ya Allah tolong lah aku !aku x bule nak lalui semua neh! Ya Allah aku terlalu menyanyagi hafeez !selama neh aku belajaq lupakan dya !tapy ! !aku rindu dya sesangat!rindu ,rindu ,rindu ,rindu ,rindu ! ! Ya Allah !aku cemburu tengok kawan2 aku dengan pasangan depa !sumpah aku cemburu ! aku tengok depa bahagia sesangat!mulalah aku terigat balek segala kenangan aku ngn hafeez !Ya Allah aku rindu semua tu !bila lah semua tu bule jady balek dalam hidup aku !aku rindukan semua tu !hati aku cuma buad MOHD HAFEEZ !apa pown yg jady kt dalam hidup aku !aku tetap syg hafeez !takdak sapa bule ubah semua tu !kecuali Allah !

Sayangku MOHD HAFEEZ BIN MOHD ZAIN
Andai lah hafeeez terjumpa blog neh n andai lah hafeez terbaca blog neh !
anis nak ucap terima kaseh sgt2 sebab hafeez dh bahagia kn anis !
terima kaseh sayang atas segalanya !
hafeez anis tetap sayang hafeez !
anis rindu sangat2 kt hafeez !
kaseh sayang anis cuma buad hafeez!

MOHD HAFEEZ BIN MOHD ZAIN 
I LOVE U SO MUCH !

No comments:

Post a Comment