Monday 13 February 2012

ILYSM

salam..
hari neh 14.2.2012 kan ?hari neh hari yunk paling aku x bule lupa..
sebab hari neh tarikh yg paling bermakna dalam hidup aku..
14.2.2011 aku start couple ngn hafeez,,.aku sayang dya sangat-II...
kalaw tdk dh setahun kamy couple..jodoh kamy x da..
cuma b'tahan 9bulan jaa,.lama lah jugak kan ??nak buad cena ?
jodoh semua d tangan Allah..kita sebagai umatnya kena terima seadanya..
walaupun sebelom neh aku x bule tima yg dya bukan milik aku lagi...
aku x bule tima semua neh..last-II aku bule terima jugak..aku terima semua neh seadanya..
sampai bila-II pown aku x kan lupa tarikh neh...aku bahagia sangat-II bila dya ad kt sisi aku..
Hafeez..I LOVE U SO MUCH....Ya Allah..aku sayang dya..aku cinta dya..
Ya Allah bagi lah sebaek-II kesudahan buad aku..
aku xmaw kehilangan dya...aku terlalu menyayangi nya..
Hafeez pleez berubah untuk anis..anis rindu hafeez yg dulu..
rindu sesangat...Abg Yusrie adalah segala-II buad aku..
dya selalu ad kt aku time aku ad masalah..dya selalu bagi semangat kt aku..
adek syg abg sgt-II...tpy,x lebih dari sowg ABANGGGG....
hafeez mintak couple ngn aku balek ??kalw ikod kan hati memang aku nak couple balek..
tapy,ramai owg x suka hubugan kamy..kawan-II aku dh x bagi aku couple balek dengan dya..
hafeez tuh PLAYBOYY,..abg angkad aku pown dh x bgi kamy couple balek..
aku pening...aku sayangkan dya...aku belajaq untuk lupakan dya..tpy,x bule!!!!!!!!
susah aku nak buang dya dari memory aku..banyak kenangan antara kamy..
kadang-II kamy selau kongsi masalah sama-II..kamy lalui suka ,duka sama-II..
aku rindu hubungan kamy yg dulu..aku rindu gelak tawa dya..
tapy,start dya curang dengan aku.,.kepercayaan yg aku dh bagi kt dya hilang mcm tuhh jaa..
start dari situ aku dah x percayakan dya..walaupun aku sayangkan dya..
tapy,hati aku semakin pudar untuk dya,,..
hafeez anis harap sangat-II hafeez bule berubah..pleezzz..
anis nak tengok hafeez yg dulu...anis rindu sangat-II..

DEAR HAFEEZ..
ILYSM..!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment