Wednesday 1 February 2012

peluang kedua

dear hafeez...
Ya Allah semalam aku terima mcj dari hafeez..sumpah selam neh aku rindu mcj dari dya..tetiba kn dya tanya aku couple ngn sapa la neh..aku xtaw nk jwb pa..k aku memang sayangkan dya..syg sgt2...aku pown gtaw yg aku x couple ngn spa..Ya Allah maafkan aku..sebab aku berbohong..hafeez maafkan anis erk ???anis dh bohong hafeez..sebenaqnya anis dh couple..budak tuh nama HADI FAHIMI..anis couple ngn dya dh nk dekad sebulan..sekali lagi anis mintak maaf..lepaz tuh hafeez mintak couple balek ngn anis..dya gitaw dya sygkn anis..dya rasa sunyi bila anis xdk kt sisi dya...Ya Allah betul ka semua yg dya cakap semua neh ???????tapi,aku nak pilih sapa ?hafeez ataw hadi ??anis x sampai atie nk curang..anis xmaw buad semua tuh..biaq owg buad kt anis mcm tuh..tapi,jgn sampai anis buad owh cm tuh..anis sayang korankk..bila anis tanya kawan2 anis pasal neh..semua owg suruh anis couple dgn hafeez balek ....tapi,hadi ??anis nak letak mana ??arghh..anis tension sangat2..hadi maafkan anis..sebab anis bohong hadi...anis gtaw hadi kta kak anis x bagi couple kn ??anis mintak maaf.. ...sebab anis dah lukakan atie hadi..maafkan anis..dulu anis dh janji yg anis x kn tinggalkan hadi walau apa pown jady..tpi,anis dh mungkir janji tuh..anis memang rindu hadi..tapi,anis terlalu sayangkan hafeez..anis syg hafeez lebih dari nyawa anis sendiri...anis mintak maaf hadi....hafeez dh berubah ka ????benda yg pernah jady kt dlm hidup aku..bule ka hafeez setiakn anis hah ??anis syg sgt2 kt hafeez...hafeez janji taw hafeez xkn buad anis mcm dulu lagi..anis bagi sepenuh kepercayaan anis kt hafeez taw..hafeez n hadi anis mintak maaf kalaw selama neh anis ada lukakan atie korankk..hafeez neh peluang terakhir anis bagi kt hafeez..ingat taw...
lagu neh anis tujukan khas buad hadi..terima kasih hadi sebab selame neh hadi setiakn anis..anis hargai semua tuh..anis janji k anis xkn tinggalkn hadi..walapun kita cuma kawan..anis dh jadi milik owg laen hadi..anis mintak maaf...
lagu neh anis tujukn untuk hafeez kod..hafeez anis sayangkan hafeez taw,.anis xmaw kehilangan hafeez g..tolong jgn tinggalkan anis g..sumpah anis setiakn hafeez...k anis mintak maaf atas salah anis selama neh..
muahhzzz...love u forever...

MAAFKAN ANIS...

No comments:

Post a Comment