Wednesday 4 January 2012

hidup takda makna





assalamualaikum suma....
tgok pic neh ?aku rindu semua neh..aku sayang sgt2 kt laky neh..syg sgt2...tp , kamy 2 dh takdak apa2 hubugan lagy...kalau boleh aku nak aku ngn dya jadik mcm dulu balek..tp ,aku rasa semua neh takkan jadik..sebab dya dh ad betina tuhh(IMANINA)...k aku sedaq aku sapa ??mungkin dya nk yg setaraf ngn dya ??aku terlalu sayangkan dya...hubungan kamy cuma betahan 10 bulan ja...aku ingat kekal..tp ,dakkk..sumpah aku jeolous tegok owg laen dgn bf/gf dya..bahagia ja ??tp , AKU ???best ja tengok depa gelak2 ngn pasangan masing2..best sgt2..tapa ,aku tumpang gembira...walaupon bukan aku...mesti best kn kalau dpt pasangan yg jujur ,setia ,n ikhlas mencintai kita ???aku pon nanak jugak ??memang aku impikan semua neh...aku nanak sgt aku ngn dya jadik mcm dulu balek ??aku terlalu rindukan dya...rindu sgt2...susah sgt aku nk caqi penganti dya...susah sgt..k aku haqap dya bahgia ngn pasangan dya..aku sentiasa doakn dya...
MOHD HAFEEZ SAYANG KAMU SELAMANYA...


No comments:

Post a Comment