Saturday 7 January 2012

susah sangat ka hafeez?

Ya Allah aku sayang dya..aku cinta dya..aku rindu dya terlampau sangat...napa semua neh jadik kt aku ?NAPA ?aku terlalu rindukan dya...aku dah taktaw nk kata pa g..susah sgt ka nk setiakan anis hafeez??susah ka ?selama neh anis boleh setiakan hafeez??tp,napa hafeez buad anis mcm neh ??napa hafeez?anis sayang sangat2 kat hafeez..haqi neh anis terlalu rindukan hafeez..rindu sgt22...rindu mcj ngn col dari hafeez...napa hafeez buad semua neh kt anis ?banyak sgt kenangan kita..kadang2 anis terpikir nak pindah sekolah sebab anis nk lupakn semua kenagan antara kita...tp,anis terlalu sayangkan hafeez..anis x boleh jauh dari hafeez..klau boleh anis nk hafeez ada kt sisi anis sampai hujung hayat anis...susah sangat anis nk lupakan hafeez..anis nk buang hafeez jauh2 dari hidup anis..anis dh cuba buad..,tp,.x boleh hafeez...anis terlalu sayangkan hafeez...anis takmaw kehilangan hafeez....anis nk hafeez kt sisi anis.napa la neh hafeez dh berubah ?berubah sngt2..dulu hafeez ok ja..tp,la nehhh ???????????hafeez taw dk yg anis terlalu rindukan hafeez??anis nk hafeez yg dulu ???penyayang,ceria,baekk...anis nk kita mcm dulu balek...anis rindukan hafeez...
masa neh kita bahagia sgt2..anis rindu kita yg dulu hafeez...anis bahagia sgt2 bila hafeez kt sisi anis..sumpah anis bahagia..walaupown hafeez buad anis mcm2...anis cemburu tengok owg len ngn pasangan depa ??tp,KITA????anis rindukan hafeez...
I LOVE U SO MUCHHH....

No comments:

Post a Comment